Informacje

  • Wszystkie kilometry: 46068.44 km
  • Km w terenie: 3272.64 km (7.10%)
  • Czas na rowerze: 100d 12h 56m
  • Prędkość średnia: 19.09 km/h
  • Suma w górę: 140276 m
  • Więcej informacji.
baton rowerowy bikestats.pl

Moje rowery

Szukaj

Znajomi

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy magicjade.bikestats.pl

Archiwum

Linki

Wpisy archiwalne w miesiącu

Sierpień, 2013

Dystans całkowity:929.75 km (w terenie 124.56 km; 13.40%)
Czas w ruchu:47:11
Średnia prędkość:19.71 km/h
Maksymalna prędkość:55.00 km/h
Suma podjazdów:5291 m
Maks. tętno maksymalne:179 (96 %)
Maks. tętno średnie:128 (69 %)
Suma kalorii:22406 kcal
Liczba aktywności:17
Średnio na aktywność:54.69 km i 2h 46m
Więcej statystyk
Wtorek, 13 sierpnia 2013 Kategoria 01. All, 04. Rockhopper, 12. 100-200 km, 2013. Rockhopper

Szwecja - Dzień 3

Trasa: Ekero - Bromma - Stockholm - Sollentuna - Rotebro - Upplands Vasby - Masta - Uppsala - Ramstalund

Po małym śniadaniu jedziemy razem do fabryki, gdzie mam zaplanowane krótkie spotkanie. Po małych zakupach około 10:00 ruszam w drogę. Muszę przejechać przez Sztokholm i w dzielnicy Solna odnaleźć wjazd na Sverigeleden nr 18. Po drodze zajeżdżam do biura aby zostawić stroje dla 2 zawodników oraz dostać namiary na nocleg w Sälen. W biurze wzbudzam małą sensację i dopiero po godzinie udaje mi się ruszyć w dalszą drogę. PrZejazd przez miasto super łatwy, ścieżki rowerowe z informacjami o kierunku, pierszeństwo na przejściach. Około 12:00 trafiam na zielony znak Sverigeleden. Oznaczenie drogi rewelacyjne, przed zmianą kierunku pojawia się znak ze strzałką, na prostej co kilkaset metrów znak informujący o jeździe prosto. Teoretycznie można jechać bez mapy, chociaż czasami z niej korzystam. Ścieżki Sverigeleden prowadzą drogami lokalnymi, osiedlowymi, parkami. Jedyny mankament to to, że nie prowadzą najkrótszą drogą do celu. Mam wrażenie, że często droga krąży wokół danego obszaru. Ale pewnie tak zostały zaprojektowane, aby można było jechać spokojnie i podziwiać krajobrazy. Utwierdzam się w tym przekonaniu, gdy po około 80km jestem w okolicach lotniska Arlanda, które jest niecałe 40 km od Sztokholmu. Pomimo dodatkowych kilometrów jedzie się dobrze, chociaż zdaża mi się czasami gubić drogę w większych miasteczkach. Dodatkowym minusem jazdy jest znikoma ilość punktów, gdzie można kupić jedzenie i picie. Jeśli nie zrobi się zakupów w w dużym sklepie, potem mogą być problemy. Raz musiałem zatrzymać się na zakupy w małym barze, ale przy cenie 10 PLN za 0.5l colę nie jest to najlepsze rozwiazanie. Pod koniec dnia udaje mi się uzupełnić bidon w jednym z mijanych po drodze domów. Około 20:00 uświadamiam sobie, że nie uda mi się dojechać do miejscowości Sala. Robi się ciemno i jak na złość trasa prowadzi po drodze szutrowej przez las. Powoli zaczynam oswajać się z myśla o spaniu na dziko, niestety las jest pełen głazów które nie przyjma aluminiowego śledzia. Po wjeździe na asfalt widzę mała polanę, gdzie przy resztkach światła rozbijam namiot. Jest dość chłodno i wilgotno.
  • DST 175.58km
  • Czas 08:48
  • VAVG 19.95km/h
  • VMAX 43.50km/h
  • Temperatura 20.0°C
  • HRmax 159 ( 85%)
  • HRavg 127 ( 68%)
  • Kalorie 5870kcal
  • Podjazdy 1047m
  • Sprzęt Specialized Rockhopper SL
  • Aktywność Jazda na rowerze
Poniedziałek, 12 sierpnia 2013 Kategoria 01. All, 04. Rockhopper, 11. 50-100 km, 2013. Rockhopper

Szwecja - Dzień 2

Trasa: Nynashamn - Stora Vika - Sorunda - Tumba - Alby - Ekero

Prom przypłynął do Nynashamn z półgodzinnym opóźnieniem. Zjeżdżam z promu jako pierwszy i od razu udaję się w drogę. Niestety wybieram nienajlepiej, bo po kilku kilometrach dojeżdżam do początku autostrady do sztokholmu. Zawracam i po małej rundzie po mieście udaje mi się znaleźć właściwą drogę. Dzień jest słneczny, więc jedzie się bardzo fajnie. Trochę problemów sprawia plecak, niestety nie jest to model rowerowy, więc dość mocno uwiera w ramiona. Po około 2h jazdy zaczyna ostro padać, postanowiłem dojechać do najbliższego przystanku i przeczekać. Z lenistwa całkowicie przemokłem. Po około 30 minutach ruszam dalej, nie pada, ale od mokrej drogi moknę od dołu. Po kilkunastu kilometrach ponowna ulewa, krótka le treściwa. Jeszcze raz zatrzymuję się na postój na przystanku i czekam na słońce. Po kilkunastu minutach wychodzi słońce, ruszam w dalszą drogę. W miasteczku Tumby gubię drogę i wykręcam dodatkowe kilometry. Około 17:45 dojeżdżam do promu, którym dostaję się na wyspę Ekero, cel dzisiejszego dnia. Jadę do naszej szwedzkiej fabryki, zostawiam rower i z podstawowymi rzeczami jadę na nocleg do znajomego. Phrzed snem mały grill i kilka izobroników. Około 23:00 idę spać.
  • DST 74.28km
  • Czas 03:29
  • VAVG 21.32km/h
  • VMAX 48.00km/h
  • Temperatura 20.0°C
  • HRmax 179 ( 96%)
  • HRavg 128 ( 69%)
  • Kalorie 2567kcal
  • Podjazdy 633m
  • Sprzęt Specialized Rockhopper SL
  • Aktywność Jazda na rowerze
Niedziela, 11 sierpnia 2013 Kategoria 01. All, 04. Rockhopper, 10. 0-50 km, 2013. Rockhopper

Szwecja - Dzień 1

Trasa: Białystok (Starosielce) - Dworzec kolejowy (pociąg do Gdańska) - Gdańsk (Centrum) - Port

Pobudka o 04:30, prysznic, śniadanie i około 05:00 wyjażdżam z domu i jadę na dworzec. Na dworcu jestem około 06:30, na pociąg czeka spora grupa rowerzystów z Ukrainy, ktorzy jadą na zlot PTTK do Giżycka.
Kilkanaście minut przed szóstą podstawiony zostaje pociąg. Bez problemu znajduję wagon rowerowy z miejscówką. Droga do Gdańska minęła bez problemu i około 13:50 byłem na dworcu Gdańsk Główny.
Do promu miałem około 10 km, ale postanowiłem pojechać tam prosto z dworca. Wrzuciłem adres do gps w telefonie i po około 40 min i kilku zagubieniach z powodu remontów dojechałem do przystani promowej. Do boardingu pozostało około 40 min, które wykorzystałem na podładowanie telefonu i iPada.
Około 16:00 zaparkowałem rower na pokładzie samochodowym i udałem się na zasłużony obiad. Pierwszy dzień wyprawy można uznać za zakończony.
  • DST 16.17km
  • Czas 00:55
  • VAVG 17.64km/h
  • VMAX 36.50km/h
  • Temperatura 20.0°C
  • Podjazdy 48m
  • Sprzęt Specialized Rockhopper SL
  • Aktywność Jazda na rowerze
Sobota, 10 sierpnia 2013

Szwecja - Dzień 0

Wstęp
Głównym celem wyjazdu był start w maratonie rowerowym Cekelvasan. Maraton rozgrywany jest na trasie biegu narciarskiego Vasalopped, tylko w drugą stronę. Start w miejscowości Sälen, meta w miejscowości Mora. Całkowity dystans - 95 km.
W pierwotnych planach zakładałem wyjazd do Szwcji samochodem, urlop w Sztokholmie i weekondowy wypad do Sälen. Ostatecznie zdecydowałem się na 2-tygodniowe wakacje rowerowe połączone ze startem w maratonie.
Generalny plan wyjazdu zakładał dojazd pociągiem z Białegostoku do Gdańska, dopłynięcie promem z Gdańska do Nynashamn, następnie dojazd do Sälen w ciągu 3-4 dni, dzień regeneracyjny, start w maratonie, powrót do Nynashamn w ciągu 4-5 dni, dopłynięcie promem do Gdańska i powrót pociągiem do Białegostoku. Wszystko w 2 tygodnie. Dodatkowo w Szwecji postanowiłem spać na kempingach w namiocie.
To był mój pierwszy wyjazd rowerowy połaczony z biwakowaniem, dlatego wszystko z wyjątkiem roweru musiałem kupić przed wyjazdem. Postanowiłem jechać w wersji ultralight. W tym celu zamówiłem zestaw toreb rowerowych BikePack, składający się z rolowanego worka na kierownicę, rolowanej torby podsiodłowej oraz szytej na wymiar torby instalowanej w trójkąt ramy. Dodatkowo zabrałem ze sobą mały plecak.

Poniżej lista zabranych rzeczy:
Torba na kierownicę:
- Namiot 1-osobowy Ferrano
- Mata samopompująca Quecha ultralight

Torba podsiodłowa:
- 2 komplety strojów rowerowych
- 2 koszulki termiczne
- 2 pary skarpet
- cienki polar z długim rękawem

Torba na ramie:
- Zestaw podstawowych narzędzi
- Zapasowy łańcuch
- 2 dętki
- Podstawowy zestaw kosmetyków
- Klapki
- Cienka kurtka przeciwdeszczowa
- Cienka wiatrówka

Plecak:
- Śpiwór Quecha ultralight
- 1 komplet strojów rowerowych
- Ubrania cywilne (3xslipy, 2xkoszulka, szorty)
- Pompka rowerowa
- Camelbak
- Apteczka rowerowa
- iPad
- Ładowarka do iPada i telefonu
- Dodatkowy akumulator do telefonu
- Ręcznik z mikrofibry
- Scyzoryk i portfel
- Kopia wybranych stron zestawu map Sverigeleden obejmująca trasę przejazdu

Całość około 10kg.
Poniedziałek, 5 sierpnia 2013 Kategoria 01. All, 03. Tricross, 10. 0-50 km, 2013. Tricross

Przejażdżka

Trasa: Henryków-Urocze - Łoś - Prażmów - Grójec - Tarczyn - Złotokłos - Henryków-Urocze
  • DST 48.15km
  • Teren 1.00km
  • Czas 01:53
  • VAVG 25.57km/h
  • VMAX 43.50km/h
  • Temperatura 28.0°C
  • Podjazdy 128m
  • Sprzęt Specialized Tricross Pro
  • Aktywność Jazda na rowerze
Sobota, 3 sierpnia 2013 Kategoria 01. All, 03. Tricross, 10. 0-50 km, 2013. Tricross

Do domu

Trasa: Warszawa (Skorosze) - Pruszków - Otrębusy - Nadarzyn - Wólka Kossowska - Złotokłos - Henryków-Urocze
  • DST 37.93km
  • Teren 0.60km
  • Czas 01:27
  • VAVG 26.16km/h
  • VMAX 36.00km/h
  • Temperatura 30.0°C
  • Podjazdy 55m
  • Sprzęt Specialized Tricross Pro
  • Aktywność Jazda na rowerze
Sobota, 3 sierpnia 2013 Kategoria 01. All, 03. Tricross, 10. 0-50 km, 2013. Tricross

Przejażdżka na lunch

Trasa: Warszawa (Skorosze)
  • DST 1.92km
  • Czas 00:06
  • VAVG 19.20km/h
  • VMAX 27.50km/h
  • Temperatura 25.0°C
  • Podjazdy 2m
  • Sprzęt Specialized Tricross Pro
  • Aktywność Jazda na rowerze
Sobota, 3 sierpnia 2013 Kategoria 01. All, 03. Tricross, 10. 0-50 km, 2013. Tricross

Do pracy

Trasa: Henryków-Urocze - Złotokłos - Wólka Kossowska - Janki - Raszyn - Warszawa (Skorosze)
  • DST 27.41km
  • Teren 1.00km
  • Czas 01:05
  • VAVG 25.30km/h
  • VMAX 37.50km/h
  • Temperatura 18.0°C
  • Podjazdy 32m
  • Sprzęt Specialized Tricross Pro
  • Aktywność Jazda na rowerze

Blogi rowerowe na www.bikestats.pl