• Suma w górę: 140276 m

Wykres roczny blog rowerowy magicjade.bikestats.pl

Niedziela, 27 maja 2012 Kategoria 01. All, 02. Scrapper, 11. 50-100 km, 42. Maratony MTB, 2012. Scrapper

Mazovia MTB - Toruń

Trasa: Toruń i okolice

Do Torunia jadę z Radkiem, kolegą z zespołu. Z Warszawy wyjeżdżamy około 06:00 i po około 3 godzinach docieramy do Torunia. Przed dojazdem do Motoareny spotykamy się z drugą połową zespołu, czyli Arturem i Jarkiem.

Staruję z XI sektora razem z Arturem i Jarkiem. W planie dystans Mega. Początek to słynna łacha piasku którą wiekszość zawodników pokonuje prowadząc rower. Po wjeździe do lasu ilość miachu nie maleje, dziwne, bo z ubiegłego roku mam bardzo dobre wspomnienia z trasy. Staram się jechać spokojnie w III strefie pulsu, chociaż na podjazdach tętno skacze do góry.
Kilka kilometrów przed bufetem mija mnie Artur, który pierwotnie planował dystans Fit, ostatecznie pojechał Mega. Chwilę jedziemy razem, potem Artur powoli odjeżdża (29" radzi sobie dużo lepiej w tych warunkach). Na bufecie tracę Artura z pola widzenia.
Po pierwszym bufecie jazda po drogach polnych, mniej piachu, więc można trochę przyśpieszyć. Jedzie mi się całkiem dobrze.
Przed drugim bufetem ponownie wjeżdżamy do lasu a to oznacza oczywiście piach. Po minięciu bufetu dostrzegam w oddali zawodnika w czerwonej koszulce. Mam nadzieję, że to Artur, dlatego postanawiam trochę podkręcić tempo. Zbliżam się powoli, po około 2 kilometrach jesteśmy już w zasięgu wzroku. Dojeżdżam do Artura około 7km przed metą. Przeżywa lekki kryzys, ale twardo jedzie dalej. Wyprzedzam Artura i podkręcam tempo. Średnia rośnie, ale szanse na poprawienie wyniku z ubiegłego roku są marne.
Na mecie jestem po 3:15:27 od startu. Kilka minut gorzej niż przed rokiem, ale biorąc pod uwagę warunki, jestem zadowolony.

Miejsce M4 - 89/92
Miejsce Open - 414/421

Cała drużyna ukończyłą dystans Mega, dzięki czemu w klasyfikacji drużynowej awansowaliśmy o 48 pozycji.