• Suma w górę: 140276 m

Wykres roczny blog rowerowy magicjade.bikestats.pl

Niedziela, 20 maja 2012 Kategoria 01. All, 02. Scrapper, 10. 0-50 km, 42. Maratony MTB, 2012. Scrapper

Poland Bike - Długosiodło

Trasa: Długosiodło i okolice

Startuję z VI sektora i z założenia jadę dystans Mini (38km). Początek to trochę asfaltu i szerokie szutry. Staram się jechać szybko, ale jednocześnie spokojnie (w pulsometrze ustawiłem fitness, czyli 128-146 uderzeń). Przed wjazdem do lasu średnia na poziomie 22+, co mi sie wczesniej nie zdażało. W lesie wiekszość trasy prowadzi po piaszczystych szlakach, zaczynają sie też pierwsze podjazdy. Ze względu na tłok, część z nich pokonuję pieszo, część udaje mi się zaliczyć na młynku. Od wjazdu do lasu tętno powyżej planowanego, niestety trudno jest mi kontrolować poziom adrenaliny.
Systematycznie spada prędkość średnia, która na bufecie (około 25km) wynosiła około 18km/h. Za bufetem wracają siły i zaczynam jechać szybciej. Marzy mi się utrzymanie średniej i ukończenie maratonu w limicie 2h. Niestety kilka podjazdów sprowadza mnie na ziemię.
Końcówka dystansu to ubita ścieżka biegnąca wzdłuż drogi. Staram się jechać szybko, co prowadzi do małej gleby przy ponownym skręcie w las. Przednie koło wpadło w piach a ja miałem krótkie spotkanie z ziemią. Na szczęście bez strat. Końcówka to kilka małych piaskowych podjazdów i prosta do mety.

Wyniki:
Mój czas: 2:13:17
Miejsce M4: 29/30
Miejsce Open: 181/197

Podsumowanie:
To był mój najszybszy maraton w sezonie. Średnia z jazdy na poziomie 17.3km/h, czyli prawie 2km/h więcej w stosunku do ostatniego startu. W założonej strefie pulsu przebywałem tylko niecałe 10min!